דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתנות לחברות טובות 

מאת    [ 05/11/2014 ]

מילים במאמר: 372   [ נצפה 2093 פעמים ]

 

מתנות לחברות – הכיף הכי גדול!

 

לקנות מתנות לחברות זה כיף גדול – אבל לפעמים גם כאב ראש גדול. כשאת ניגשת לקנות מתנה לחברות שלך, את עלולה למצוא את עצמך מתלבטת שעות- מה לקנות להן??? אבל האמת היא, שזה לא צריך להיות ככה בכלל. קנייה של מתנות לחברות אמורה להיות חוויה מהנה גם בשבילך. איך עושים את זה? הנה כמה טיפים.

 

איך בוחרים מתנות לחברות

 

מי מכירה את החברות שלך יותר טוב ממך? מי תדע יותר טוב ממך איך לבחור להן מתנות? את בטוח מהנהנת בשלב הזה, אבל את עדיין לא יודעת מה לקנות להן. תחשבי על זה, החברות שלך הן אלה שאת מבלה איתן המון שעות ביום, אלה שמקשיבות לך כשאת מתלוננת ואלה שמספרות לך את כל הצרות שלהן. החברות שלך הן אלה שאת רצה לספר להן כשקורה לך משהו טוב, והן באות ישר אליך באותם מצבים. אתן מטיילות יחד, עושות שופינג ביחד, לומדות ביחד, עובדות ביחד... אתן מכירות הרבה יותר טוב ממה שאולי נדמה לך כשאת מתחילה לחפש להן מתנות. אז תתחילי לחשוב: על מה הן אוהבות לדבר? על מה הן מסתכלות בעיקר כשאתן יוצאות לשופינג משותף? מה התחביבים שלהן? ואילו דברים הן מזכירות בשיחות שלכן בתור "משהו שהייתי קונה"? נסי להיזכר בפרטים הקטנים, חפשי מתנה מקורית באינטרנט, תמצאי למשל כרית emoji, כרית אימוג'י עם האייקון האהוב עלייה בצורת נשיקה. שם בטוח שתוכלי למצוא רעיונות למתנות שמתאימות להן בדיוק.

הרבה בנות אוהבות בכל גיל ובכל שלב לנצור רגעים מתוקים וחברות טובה - צילום נשים שלה בסטודיו או בחוץ ליצירת אלבום נפלא,להצטרף אל החברה למספר תמונות זה יהיה מרגש וחוויתי מאוד.

 

איך קונים מתנות לחברות

 

אחרי שהגדרת תקציב, ואחרי שחשבת על כיוון ועל רעיון, הגיע הזמן לחפש מתנה. כדאי לך להשקיע בזה קצת זמן, ולמצוא את המתנה המושלמת. אלה חברות שלך, וחברות נשארות לנצח. השקיעי בהן מחשבה, תוסיפי למתנה איזו ברכה מהלב, איזו תוספת אישית חמודה מכן, אולי אפילו משהו עם קריצה פנימית ביניכן. בסופו של דבר, תשומת הלב האישית שווה הרבה יותר מכל מתנה גרנדיוזית. חשבי מה את היית שמחה לקבל מהחברות שלך, ואיך היית שמחה לקבל את המתנה, והחזירי להן את הטובה הזו, עם מתנה מכל הלב, כזו שתראה להן, שאתן באמת חברות טובות.

מחוץ לקופסא חברה המתמחה ביבוא ושיווק מוצרים קמעונאים ייחודים תוך שימוש בתהליכים אסטרטגיים, מערכות לניהול ומיקור המונים לצורך יצירת מוצרי עיצוב חדשניים הפותרים בעיות יום-יומיות.http://www.out-of-the-box.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב